Ім'я користувача

Пароль

UA RU EN

Корпоративна культура

Корпоративная культура

Кодекс компанії

Кодекс компанії - це документ правил, якими керуються співробітники в своїй повсякденній діяльності. Новому члену нашої команди він допоможе успішно адаптуватися до вимог і адаптуватися в команді. У своїй роботі ми керуємося принципами ділового спілкування, прийнятого в міжнародному співтоваристві. Ми використовуємо клієнтоорієнтований підхід як до Клієнтів компанії, так і до співробітників компанії і прагнемо дотримуватися золотого правила життя і бізнесу: «В усьому, як хочете, щоб з вами чинили люди, те саме чиніть і ви з ними».

Співробітник – сила, що рухає наш бізнес вперед.

Ми створюємо робочу середу, в якій кожен член нашої команди зможе реалізовувати свої амбіції та зробити свій внесок в довгострокове процвітання компанії на ринку.

Ми враховуємо внесок кожного співробітника в загальний результат і заохочуємо його досягнення шляхом матеріального стимулювання.

Ми поважаємо особисту думку співробітника і цінуємо проактивну позицію, ініціативність, вірність інтересам Компанії. Ми пропонуємо рівні можливості для просування по кар'єрних сходинках.

Ми підтримуємо прагнення співробітників до професійного та особистісного розвитку. Ми є єдиною командою, результат роботи якої залежить від вкладу кожного.

Ми ставимося один до одного з доброзичливістю, ввічливістю, взаємною повагою. Чесно і відкрито обговорюємо всі розбіжності, що виникають у процесі роботи. Ми не використовуємо інформацію, що отримана в компанії, в особистих цілях і не передаємо її третім особам.

Ми сумлінно виконуємо свої посадові обов'язки, дотримуємося Правила внутрішнього трудового розпорядку і виконуємо розпорядження безпосереднього керівника.

Співробітники Компанії – єдина команда, що націлена на досягнення стратегічних цілей.

Ми уважно ставимось до потреб Робітників та намагаємось їх враховувати.

Руководители уважают личное достоинство подчиненных и не позволяют себе негативно окрашенных эмоциональных выражений и действий.

При виконанні проектів співробітники суміжних підрозділів координують свої дії з діями колег.

Будь-які питання, які можуть привести до конфліктних ситуацій обговорюються з безпосереднім керівником.

У разі якщо необхідно прийняти нестандартне рішення, співробітники керуються в своїх діях інтересами Компанії.

При спілкуванні один з одним, з Клієнтами, Постачальниками, співробітники дотримуються правил ділового етикету.

Суспільство – важлива частина навколишньої середовища бізнесу.

Ми заохочуємо участь співробітників в суспільній та благодійній діяльності.

Ми схвалюємо пропозиції співробітників по оптимізації бізнесу.

Співробітник має право брати участь у політичному житті Суспільства, але агітація в підтримку агітація на підтримку політичної чи іншої події заборонена.

Ми створюємо сприятливе інформаційне поле і транслюємо Клієнтам, Партнерам і Співробітникам інформацію про компанію, її досягнення.

Співробітник компанії повинен пам'ятати, що будь-яка висловлена ​​ним точка зору в засобах масової інформації може бути розтлумачена як думка Компанії.

Компанія дбайливо ставиться до свого головного ресурсу - співробітникам.

Ми уважно ставимося до ресурсів, що надані в наше користування Клієнтами, Постачальниками, співробітниками.

Ми дбайливо використовуємо матеріальні ресурси, що надані компанією.

Ми не використовуємо статус в Компанії, інформацію і ресурси в особистих цілях.

Ми прагнемо раціонально використовувати свій робочий і час колег, клієнтів, партнерів.

Ми намагаємося мінімізувати вплив нашого бізнесу на навколишнє середовище і дбайливо ставимося до природних ресурсів планети.

Компанія захищає конфіденційну інформацію, що в разі розголошення може спричинити збиток Клієнтам, Постачальникам, Компанії або співробітникам.




Співробітники

Наймаємо за ставлення, вчимо навичкам

Створюємо умови для виявлення і реалізації свого потенціалу

«Ні» - виправданням,

«Так» - пропозиціям

Цінуємо раціональне використання часу\ресурсу

Делегування - вивільнення простору

Свобода - завдяки відповідальності

Конструктивно протистоїмо і вирішуємо проблеми

Фокус на результаті

Заохочуємо за якість виконання

Прагнемо до найнижчих втрат персоналу в галузі

Задоволений співробітник - задоволений клієнт

Керівники:

Залучення, вплив, наполегливість

Стимуляція розвитку

Конструктивне спілкування

Самокритика

Повага

Бачення

Системи якості

Стандартизація процессів

Постійне поліпшення: пошук та впровадження

екологічність оптимізації

інноваційні рішення

Підтримка ключових компетенцій

Інформаційні технології - шлях до якості

Зниження собівартості зі збереженням якості

Клієнти

Чітко прояснюємо взаємні наміри і очікування

Робимо «легкою» роботу з нами

«У вас хаос в логістиці? - Тоді ми йдемо до вас!"

Йдемо на обдумані ризики, надихаємо і винагороджуємо прораховані ризики

Створюємо інноваційний і конкурентний продукт і послуги

Критерій якості клієнта - задоволений клієнт!

Культура

«Один у полі не воїн» «Ми», а не «Я»

Наша компанія - основа для інтегрованого зростання особистостей

Організація - безумовний авторитет

Втримання клієнтів і співробітників

Дух підприємництва зв'язаний командою

Насолода в творчих ідеях

Використовуємо зміни і кидаємо виклик «статус кво»

Стійкість в труднощах

Конструктивна само- критика: вчитися на своїх помилках і успіхах

Досягати результату з задоволенням

Зріле ставлення до розбіжностей

Корпоративна лексика Відмінна робота починається з креативної Команди

Ми – Креативна Команда!

Instar Logistics © 2016